KISS
Zasady projektowe
Wstęp KISS (Keep it Simple, Stupid) to reguła powstała w środowisku inżynierii wojskowej, która została zaadaptowana do wielu dziedzin życia...
DRY
Zasady projektowe
Wstęp DRY (Don't Repeat Yourself) to reguła mówiąca o tym, że każdy fragment wiedzy powinien mieć jedną i jednoznaczną reprezentacje...
GRASP
Zasady projektowe
Wstęp GRASP (General Responsibility Assignment Software Patterns) jest zbiorem dziewięciu zasad określających zakres odpowiedzialności klas i obiektów w systemie. Ułatwia...
SOLID
Zasady projektowe
Wstęp Zasady SOLID opisują pięć podstawowych reguł programowania obiektowego, których celem jest tworzenie zrozumiałego, elastycznego i łatwiejszego do utrzymania kodu....
SQLite
Przechowywanie
Bazy danych Przechowywanie informacji w bazie danych jest jednym z najpopularniejszych sposobów zarządzania zbiorem danych o ustalonej strukturze. Doskonale spełnia...
Storage
Przechowywanie
Wstęp Android używa systemu plików opartego o dyski podobnego do rozwiązań znanych z wielu innych platform. Obiekty typu File pozwalają...