
HandlerThread
Background
Thread Klasa Thread w Java reprezentuje wątek wykonania programu i jest podstawą wielu implementacji mechanizmów wielowątkowości. Pozwala na wykonanie pracy...

Glide
Biblioteki
Wstęp Glide jest wydajną biblioteką służącą do zarządzania multimediami, ich dekodowaniem i buforowaniem w pamięci oraz na dysku w celu...

Retrofit
Biblioteki
Charakterystyka Retrofit jest klientem HTTP zorientowanym na typowanie obiektów zapytań, używającym do żądań bibliotekę OkHttp. Umożliwia w łatwy sposób pobieranie...

EventBus
Biblioteki
Szyna zdarzeń Szyna zdarzeń EventBus upraszcza komunikacje pomiędzy różnymi komponentami systemu Android (Activity, Fragment, Service itp) za pomocą zdarzeń (event)...

RxJava
Biblioteki
Programowanie reaktywne Programowanie reaktywne (reactive programming) jest paradygmatem programowania asynchronicznego zorientowanym na przepływ danych w postaci strumieni i propagacje zmian...

Koin
Biblioteki
Wstęp Wstrzykiwanie zależności (Dependency Injection) niezależnie od sposobu realizacji jest nieodłącznym elementem procesu budowania większości aplikacji. Wykorzystanie dostawcy zależności realizuje...